Vi søger studentermedhjælper til at styrke et unikt miljø for demokratisk iværksætteri
JOBOPSLAG – Studentermedhjælper
Hjælp os med at finde den rette kandidat til dette lille, spændende job i Aarhus. Eller søg det selv!
I forbindelse med med et nyt program, der skal styrke miljøet for demokratisk iværksætteri hos Sager der Samler søger vi en programkoordinator til 8 timer om ugen.
Om jobbet:
Din opgave bliver i samarbejde med den programansvarlige at koordinere faste åbningstider med mulighed for sparring og lægge et program med workshops og undervisningssessioner, hvor erfarne aktivister og iværksættere fra Sager der Samler deler deres viden. Derudover vil du bidrage med at udvikle kommunikationen omkring programmet.
Dine kvalifikationer:
Vi forventer, at du er nysgerrig, har sans for struktur og en næse for god kommunikation. Derudover er det en god idé, at du trives i et uformelt og engageret miljø med ret frie rammer. Din uddannelsesbagrund er ikke afgørende.
Praktisk:
Den ugentlige arbejdstid er 8 timer, som kan placeres fleksibelt. Vi forventer dog, at du primært udfører arbejdet fysisk på Sager der Samler. Du indgår i et team med den programansvarlige, som du aftaler konkrete opgaver med, og som du vil samarbejde med omkring udførelsen.
Frister:
Ansøgningsfrist er den 22/1. Vi indkalder til samtaler umiddelbart herefter og forventer opstart i uge 5 eller 6.
Om Sager der Samler:
Sager der Samler er et borgerdrevet demokratihus i Aarhus. En af kerneaktiviteterne er at støtte borgere i at vende frustration og drømme til handling ved at blive iværksættere af handlingsfællesskaber, foreninger og NGO’er. Gennem de seneste ti år har det ført til et stort antal initiativer, hvoraf enkelte har udviklet sig til landsdækkende initiativer med stor gennemslagskraft. Stillingen som programkoordinator er finansieret gennem Dansk Folkeoplysnings Samråds udviklingspulje og løber i første omgang over 12 måneder.
Ansøgning:
Send en mail med dit CV til Paul Natorp på paul@sagerdersamler.dk.
Hjælp os gerne ved at dele opslaget.
Kommentarer ( 0 )